Kto ożywił Legendarny Dom Mody? I dlaczego musisz mieć pudełko z logo HERSE?

Zdumiona! Ciągle jestem zdumiona i zachwycona. To najbardziej odpowiednie słowa opisujące stan rzeczy, a raczej stan mojego ducha. News dnia, miesiąca, ba! być może nawet roku. Nie sądzę bowiem, by coś przebiło tę informację, przynajmniej pod względem emocjonalnym. Takie rzeczy działają na mą duszę jak balsam, codziennie chciałabym móc ją rozpieszczać tak fantastycznymi balsamami…

„Reaktywacja słynnego polskiego domu mody Bogusława Hersego!”

Reaktywacja domu mody Herse, powtarzam tu, jak powtarzam w myślach od niemal 30 min. Sama myśl o tym by ożywić na powrót markę jest godna podziwu, a idei należą się gratulacje i wielkie wsparcie. Herse dodatkowo robi to w wielkim i wspaniałym stylu, mam nadzieję iż obrany kierunek będzie realizowany konsekwentnie i wszyscy z wielkimi emocjami, będziemy to obserwować i czynnie uczestniczyć (np.jako klienci;)) w tym przedsięwzięciu.

Muszę wspomnieć o tym skąd wieść o reaktywacji, chociażby dlatego, żeby przekonać Państwa do zaglądania czasem w tradycyjną (papierową) prasę. To takie nieoczywiste w dobie internetu. Przygotowując artykuł, koniecznym było mi sięgnąć, po nieco już przeze mnie zapomniany, „Twój Styl”, do którego po prostu straciłam cierpliwość ;).

Poranna kawa, w przerwie przedświątecznych akcji i przegląd prasy, bez większego entuzjazmu, bo przecież niemal wszędzie, w każdym tytule tylko o „jajkach”. I tak też: Reklama, reklama, łyk kawy, jajka, reklama, reklama, jajka, reklama….łyk kawy…i…zamarłam…bo obok wielkiej reklamy, niezbyt wielkimi literami, ale za to wytłuszczoną czcionką, stoi; „Reaktywacja słynnego polskiego domu mody Bogusława Hersego!”. Moje wyczulone zmysły vintage-maniaka modowego dojrzałyby tę informację nawet, gdyby była napisana drobnym drukiem zupełnie pod tekstem ;) Nie mniej jednak Pani Joanno Bojańczyk, dziękuję! Od Pani zawsze można się dowiedzieć „wszystkiego dobrego”.

No i tak się skończył przegląd prasy ;) Magiczny „power” uruchomił magiczny świat internetu, no bo przecież niezwłocznie należy dowiedzieć się więcej. Tak czy inaczej, gdyby nie prasa, nie będąc dumną mieszkanką „tej właściwszej” stolicy ;) pewnie dowiedziałabym się o tym zupełnie „za długo”. (Jak twierdzą niektórzy, wieści ze świata do Krakowa docierają z około półrocznym opóźnieniem ;) nie mogę wytłumaczyć dlaczego przez wzgląd na to, że nie jestem rodowitą krakowianką i raczej nie zostałoby mi to wybaczone;))

materiały ze strony herse.pl
materiały ze strony herse.pl

Wizyta na stronie domu mody Herse okazała się miłą estetycznie, ciekawą historycznie, a przede wszystkim atrakcyjną w kwestiach galanterii jedwabnej. Jeśli ktoś szuka stylowych i klasycznych dodatków, nie może, nie zajrzeć do sklepu online. Sądzę, że jest to dopiero, niezwykle piękny, początek nowej drogi we wspaniałą przyszłość.

Herse.pl

Dziś HERSE jest wyjątkową marką tworzącą unikalne przedmioty. Firma zrodzona z zamiłowania do pięknych rzeczy i zakorzeniona w rodzinnej tradycji, od pierwszych dni swojego istnienia kieruje się tymi samymi zasadami. Połączenie jakości, szyku i elegancji rodzi niepowtarzalne wzory, dzięki którym styl życia staje się sztuką. Pamięć o tym co było kiedyś, pozwala nam lepiej zrozumieć to, co dzieje się wokół nas. HERSE to podjęte wyzwanie – chcemy utrzymać przy życiu wspólne marzenia kilku pokoleń wytwórców piękna.” – źródło http://herse.pl/o-marce

Może tylko ja tak mam, a może każdy z Państwa poczuje się tym tekstem wzruszony? Na pewno poruszony. To jest właśnie ta szlachetność i klasa, języka i treści, której tak nam dzisiaj brak.

Przeczytałam i już nie mogłam się oprzeć, by nie podzielić się tymi wrażeniami z Państwem. Apelując jednocześnie byśmy zadbali wszyscy razem o to dziedzictwo. Ponieważ widać, że Ludzie, którzy wzięli je pod swoje skrzydła, reaktywują i chcą rozwijać, mają do niego ogromne i szczere serce. Mam nadzieję, iż pod opieką Pana Jana Górskiego (spadkobiercy rodziny Herse) lata świetności tego słynnego domu mody szybko powrócą. Czego wszystkim nam życzę :)

Tymczasem, niech Państwo odwiedzą stronę http://herse.pl/ poświęcą chwile na poznanie historii marki, obejrzą piękne jedwabie i wybiorą coś dla siebie. Myślę, że unikalne, ręcznie robione, czarne pudełko z logiem Herse (oczywiście z odpowiednio dobraną zawartością) powinno się znaleźć na półkach każdej współczesnej elegantki i każdego dżentelmena. Jest to kwestia nie tylko prestiżu i zamiłowania do jakości, ale przede wszystkim świadomości; wagi i siły tradycji, z której mamy podstawy być dumni.

Wybór Pracowni Fason;

HERSE DLA DAM
Szale; BELLE EPOQUE RED PRESTIGE, SUNSET MADEMOISELLE CITY, ARABESQUE GOLD PRESTIGE i CLASSIC BLACK VOYAGE
HERSE DLA DŻENTELMENÓW
krawaty H603 i HERSE PRESTIGE BORDEAUX szale OSCAR SILVER i TITANE

 

 

Advertisements

7 thoughts on “Kto ożywił Legendarny Dom Mody? I dlaczego musisz mieć pudełko z logo HERSE?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s