LIMITOWANA KOLEKCJA AKCESORIÓW W.KRUK. Czy jeszcze zdążysz z zakupem?

Pan Fason: Firmę jubilerską W.KRUK cenię od dawna. Za piękne, subtelne kreacje biżuterii, ultrakobiecej o absolutnie ponadczasowych wzorach. Informacja o tym, że firma zdecydowała się wypuścić na rynek kolekcję eleganckich akcesoriów galanteryjnych nieco mnie zdziwiła. Skórzane torby w Kruku? To się nie uda, pomyślałem w pierwszej chwili.

Pani Fason: Oj…bo Ty jesteś sceptyczny z natury…;)

Pan Fason: Wcale nie! Jestem racjonalny. Po prostu usłyszałem informację i nie wchodząc jeszcze w szczegóły wydałem osąd. A takie rzeczy zdarzają się każdemu z nas.

Pani Fason: Niech Ci będzie ;) Jednak już chwilę potem, kiedy czytaliśmy o kolekcji i oglądaliśmy zdjęcia oboje wiedzieliśmy, że to (w skali naszych realiów) coś wspaniałego. Te zachwycające…

Pan Fason: …DETALE!… To czym firma jubilerska się szczyci, a więc dbałość o detal, nie tylko o jego formę ale przede wszystkim jakość, jest widoczna w każdym produkcie z kolekcji.

w-kruk6

Pani Fason: Dodatkowo trzeba powiedzieć, że zachwyca również forma kampanii promującej serię. Piękne subtelne i eleganckie reklamy w prasie. I doskonale opisana oraz fantastycznie sfotografowana kolekcja na stronie marki. Myślę, że firmy specjalizujące się w skórzanej galanterii (i to od dłuższego czasu) mogły by się, w kwestii jakości i promocji, od „debiutanta” sporo nauczyć. Te wolą jednak kampanie w stylu popularnych marek odzieżowych. No cóż, może to słuszna droga skoro zamiast doskonałej jakości skórzanych kurtek i toreb, w ich salonach coraz więcej jest chińskich swetrów ;)

Pan Fason: Oj… nie mogłaś sobie darować tej złośliwości, prawda? ;)

Pani Fason: Nie jest to złośliwość bezpodstawna. To już żadna tajemnica, że w największej polskiej sieci z galanterią skórzaną, naprawdę zaczęło brakować smaku, szyku, elegancji a przede wszystkim jakości!

Wracając do jakości kolekcji, o której rozmawiamy… Mnie poza jakością, zachwyciła i wręcz wzruszyła prostota form. Torby maja bowiem najprostsze formy z możliwych. Klasyczne kolory. A to daje gwarancję, że ich zakup to doskonała inwestycja w styl, na długie lata. Skoro już mówimy o inwestycji, to zaskoczyły mnie bardzo ceny tych produktów. Jak na limitowaną serię (każdy egzemplarz wyprodukowany jedynie w ilości 100szt) ceny są bardzo przystępne. Dodatkowo mamy też możliwość personalizacji naszych toreb, grawerem na specjalnej mosiężnej tabliczce z logo marki.

Pan Fason: Właśnie. Należy podkreślić iż zabieg limitujący kolekcję to marketingowy majstersztyk. Nie wiem tylko jak firmie udało się wynegocjować tak dobre ceny przy tak niewielkiej ilości, w dodatku włoskiej produkcji. Ale jak widać się da! I nie trzeba szyć tandety w chinach by na niej zarobić. Może to jednak jest kwestia pazerności innych firm?

Pani Fason: Oboje jesteśmy równie złośliwi ;) ! Mnie nie do końca przekonuje ta włoska produkcja. Szczególnie jedwabne chusty mnie bolą. Ileż więcej warta byłaby współpraca W.KRUKA z Milanówkiem. Takiej twórczej fuzji i ja bym się nie oparła. Włoskie chusty mnie nie oczarowały. Zachwycona jednak jestem pierścieniem do apaszek i już czekam z niecierpliwością na swój egzemplarz, który jest w drodze :)

Pan Fason: Ja akurat mniej rozumiem twój entuzjazm do tego gadżetu. Dla Ciebie to, jak to ujęłaś: alternatywa dla pierścieni do szali marki HERMES. Dla mnie niestety zakrawa to już o zbyt daleko posuniętą inspirację. Co o tym sądzisz?

ringvsring

Pani Fason: Forma tych ozdób wynika niejako z ich funkcji. Wybrana przez markę W. Kruk jest formą optymalną, funkcjonalną i prostą, pasującą do reszty kolekcji. Natomiast detale tych pierścieni znacząco się od siebie różnią. Galwanizacją, kantami i szerokością.  Pierścień W. Kruk nie udaje ringu Hermes. Jest jego alternatywą. Wiesz  zarzut tego typu  jest irracjonalny. Musiałbyś również skrytykować formy prostych toreb (podobne ma w ofercie 1000 firm). Proste czarne rękawiczki też już były ;)

Pan Fason: Rozumiem Twoje stanowisko. Nadal mam jednak swoje wątpliwości.

Pani Fason: Myślę, że przesadzasz. Są rzeczy, które są niezmienne bo funkcjonalne (jak np wspomniane przeze mnie rękawiczki) nie da się oskarżać w takich kwestiach o plagiaty. Pierścienie ozdobne do szali nie są elementem nowym i marka Hermes projektując swoje ringi również się na czymś wzorowała. Wg mnie gorsze są te pierścienie, które imitują te Hermes’owskie – podobną galwanizacją i wymiarem. Tu jednak mamy do czynienia z czymś, co jest z daleka rozpoznawalne jako inne niż Hermes. Nie ma w tym nic złego. A że W. Kruk szuka inspiracji w markach tej klasy co Hermes? Trzeba się tylko cieszyć. Wiesz jak bardzo jestem przeciwna podróbkom. To jednak nie jest podróbka ringu Hermes, a ring do chust wg W.Kruk. Jestem absolutnie na tak i zupełnie pewna kwestii etycznych w tej sprawie.

Poza tym od zawsze marzyłam o takim gadżecie a cena pierścienia W.KRUK jest nieporównywanie niższa od ceny jego francuskiego kuzyna, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości wyrobu. Staje się zatem rzeczą bardziej przystępną dla każdej damy.

Pan Fason: Dobrze. Może masz rację. A ja dmucham na zimne…

Pani Fason: …raczej rozdmuchujesz aferę z niczego…

Pan Fason: ;) złośliwiec!

w-kruk2

Pani Fason: Należy Ci się! Wracając jeszcze do kolekcji… Muszę zwrócić Państwa uwagę na okulary. Okulary z limitowanej edycji! Temu moja snobistyczna część duszy po prostu nie może się oprzeć ;) A poważnie to uważam, że to po prostu doskonała inwestycja. Fasony okularów są przepiękne i ponadczasowe. Nie mogę się doczekać kiedy je wszystkie przymierzę. Każdy typ twarzy znajdzie w tej kolekcji coś dla siebie. Czy nie przyjemniej będzie nosić okulary z logo W.KRUK od tych z logiem Chanel? Na pewno  będzie je można nosić z wielką dumą, bo to pierwsze okulary polskiej marki, których jakość wykonania po prostu zachwyca! Chcemy więcej… i może jeszcze bardziej polsko? Może powinniśmy dać szansę rozwoju naszym rzemieślnikom?

w-kruk4

Pan Fason: Podsumujmy jeszcze  całość kolekcji. Jej największe atuty to:

  • dbałość o detal
  • jakość surowców, z których została wykonana
  • limitacja nadająca kolekcji unikatowy charakter
  • możliwość personalizacji
  • ponadczasowe formy

Pani Fason: Na plus produkcja włoska nie chińska. Na minus produkcja włoska nie polska! ;)

Kupić te wyjątkowe produkty mogą Państwo na stronie showroom[klik]

Więcej informacji o kolekcji znajdą Państwo na stronie http://wkruk.pl/s,kolekcja-akcesoria

 

2 uwagi do wpisu “LIMITOWANA KOLEKCJA AKCESORIÓW W.KRUK. Czy jeszcze zdążysz z zakupem?

Skomentuj

